niedziela, 16 marca 2014

Birthday Party MyLittlePrincessEmi








 




Kochani tak jak obiecałam chwalę się paroma fotkami z przyjęcia urodzinowego MyLittlePrincessEmi.
Szyld z napisem: "2 urodziny Emilki' zaprojektowałam z małą pomocą mojego mężczyzny, który jest grafikiem komputerowym. Dodatki: naklejki na buteleczki, winetki, podziękowania za przybycie i inne elementy dekoracyjne są również mojego autorstwa.Wykorzystano postać z bajki "Hello Kitty" ponieważ PrincessEmi jest małą fanką. Pom Poms również zostały wykonane przeze mnie. Efekty zdjęć nie są zadowalające, tak jak pisałam w poprzednim poście oczekuję na dostawę nowego sprzętu do fotografowania. Zdjęcia wykonywane są w czasie trwanie przyjęcia także to też wpływa na jakość zdjęć oraz artykułów znajdujących się na stole :) Niestety goście byli punktualni, a mnie zabrakło czasu na dopracowanie wszystkiego tak jak sobie to zaplanowałam. No cóż nauczka na przyszłość :) Ale najważniejsze, że przyjęcie się się udało, a solenizantka była zadowolona :)
Spokojnego niedzielnego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Ściskam, PattArtDesign