czwartek, 15 sierpnia 2013

Urlopowo :)

Kochani, jutro wybieram się na długo wyczekiwany urlop :) Zamówienia, które będziecie składać przez czas kiedy będę odpoczywać będą realizowane od 26.08.  Proszę pamiętać, że zamówienia, które mają być wysyłane pocztą, bądź też kurierem muszą być zamawiane na około 2 tygodnie przed planowaną datą doręczenia przesyłki.

A tak z innej beczki właśnie parę minut temu byłam na ekspresowo szybkich zakupach u mojej uzdolnionej koleżanki ze szkolnych lat, która ostatnimi czasy zajęła się wykonywaniem bardzo ładniej biżuterii, którą można nabyć za niewielkie pieniążki. A oto co kupiłam ja :)




Zdjęcia autorstwa Kara DIY. HAND MADE - **BiŻuTeRia**, udostępnione za zgodą właściciela

Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Srebna bransoletka była zakupiona już jakiś czas temu i od tamtej pory dość często zdarza mi się ją zakładać. Pasuje do każdego stroju :)
Serdecznie polecam wyroby Kara DIY. HAND MADE - **BiŻuTeRia**, które znajdziecie na fb :)
Z tego co się orientuje blog tej zdolnej osóbki jest w trakcie powstania :) Kiedy już ujrzy światło dzienne na pewno Was o tym poinformuje.
Tym czasem znikam spać, a jutro w drogę. Witaj Przygodo :)
Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Ściskam, PattArtDesign